從我第一次聽到這首歌 看到這部MTV  就愛上這首歌同時也愛上這個團體
當然更加愛這位主唱
從電視一看完 MTV的念頭就是買這張專輯
且高中時我也還沒有任何可以撥放CD的工具勒
DO
還取笑我幹麻買CD!!
直到生日媽跟DO送了我CD隨身聽我才把CD拿出來放
之後他們每一張專輯到單飛的專輯我都有買!!!

從可以上網後  我就找了很多DARREN帥帥的照片
還自己用小畫家再圖片上寫上好帥當桌面
大一住宿舍 還很得意的跟大家說  看很帥吧
結果好像是COCO還是誰盯很久就跟我說 ㄟ你寫錯了吧怎麼寫成好師
真是有夠蠢的我
他們是我唯一會想去聽演唱會的團體但是來台灣的那場我已經錯過機會
小時後還想說有人可以唱這首歌給我聽而且唱的跟DARREN一樣的話我一定會愛上他
果然是少女的幻想啊~~~

另外再做一個小介紹就是
[truly madly deeply]Jude Law演的Music from Another Room有出現過喔!!這部片忘記翻譯成什麼中文,我個人是覺得滿好看的,溫馨小品啦,畢竟Jude Law也是帥哥!!
這首歌非常適合我一個人靜靜的 反覆的聽都不會膩的


I'll be your dream I'll be your wish I'll be your fantasy. 
I'll be your hope I'll be your love Be everything that you need.
I love you more with every breath Truly madly deeply do..
I will be strong I will be faithful 'Cos I'm counting on a new beginning. 
A reason for living. A deeper meaning. 
I want to stand with you on a mountain. I want to bathe with you in the sea.
I want to lay like this forever. Until the sky falls down on me... 
And when the stars are shining brightly In the velvet sky,
I'll make a wish Send it to heaven Then make you want to cry..
The tears of joy For all the pleasure and the certainty.
That we're surrounded By the comfort and protection of.. The highest power. In lonely hours. The tears devour you..
I want to stand with you on a mountain, I want to bathe with you in the sea.
I want to lay like this forever, Until the sky falls down on me...
Oh can't you see it baby? You don't have to close your eyes 'Cos it's standing right before you.
All that you need will surely come...
I'll be your dream I'll be your wish I'll be your fantasy. I'll be your hope I'll be your love Be everything that you need. I'll love you more with every breath Truly madly deeply do...

arrow
arrow
    全站熱搜

    獅子老虎 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()